CLOSE
CLOSE

“Sampai Bila Pun Tak Habis Nak Layan Kecaman Netizen” – Neelofa

Lokasi dipilih bersesuaian dengan tema dan bajet untuk acara yang diadakan.


  • Share:

“Sampai Bila Pun Tak Habis Nak Layan Kecaman Netizen” – Neelofa
Tidak peduli kecaman netizen. (Pic: Instagram @neelofa)

Nampaknya Neelofa mengundang sensasi lagi malam tadi ketika melancarkan koleksi tudung terbarunya diberi nama BeLofa di kelab malam, Trec. Malah seperti biasa hal itu terus mengundang perhatian dan kecaman netizen. Malah ada yang mempersoalkan tindakannya itu selain beranggapan lokasi kelab malam itu tidak bersesuaian dengan imejnya sebagai wanita bertudung yang mahu melancarkan tudung.

Lancar tudung di kelab malam.

Kurang pasti kenapa pelakon yang sedang rancak menjalani penggambaran drama Ti Amor Sweetheart 100 Hari bergandingan dengan Zul Ariffin itu melakukan pelancaran tudung di tempat sebegitu selain meraikan hari lahirnya yang ke-29 disambut pada 10 Februari lalu.

Disindir netizen.

Perkara itu menjadi tular malam tadi. Tak kurang juga yang menyindir Neelofa kerana memberi promosi besar-besaran kepada kelab malam terbabit selepas kejadian tular itu.

Enggan peduli kritikan.

Bercakap kepada Rojak Daily Kaw! pengacara MeleTOP itu enggan mempedulikan kritikan netizen mengenai apa yang berbangkit itu.

Ada alasan kukuh.

“Sampai bila pun takkan habis kalau terus melayan kecaman netizen. So tahun ini, saya memilih untuk tidak ambil peduli lagi kata-kata orang," katanya.

Tambah Neelofa dia mempunyai alasan kukuh memilih kelab malam itu sebagai lokasi pelancaran dan menyambut belated birthday nya.

Lokasi lain terlalu mahal dengan tema.

“Ia dipilih kerana sesuai dengan tema dan bajet acara ini.

“Selepas menyenarai pendek beberapa tempat, lokasi ini yang diputuskan. Kalau lokasi atau tempat lain yang dicari, saya kena keluarkan wang lapan kali ganda sebenarnya demi memenuhi kehendak tema acara ini,” katanya.

Acara jadi viral.

Ternyata Neelofa bijak mencuri tumpuan apabila kisah ini viral sekali gus mempromosikan tudungnya.


  • Share:

Comments

Related Articles

Back to top